2018-01-30

Protokół z wyboru ofert (doradztwo)

logotyp

JRP.071.2.13.2018                                                               Warszawa,   30  stycznia 2018 r.

 

 

 

Protokół wyboru wykonawcy z dnia 30 stycznia 2018 r.

do postępowania prowadzonego w formie zaproszenia do składania ofert

w związku z realizacją projektu pod nazwą: 

„Poprawa warunków prowadzenia działalności kulturalnej i edukacji artystycznej poprzez unowocześnienie wyposażenia Akademii Teatralnej w Warszawie”

nr POIS.08.01.00-00-1003/17, 

współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz 
ze środków budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, w ramach działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury,
oś priorytetowa 8

 

Prowadzący postępowanie: Akademia Teatralna im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie,

ul. Miodowa 22/24, 00-246 Warszawa

Przedmiot zamówienia:świadczenie usług doradczych w zakresie kompleksowej obsługi postępowań o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonych w ramach Projektu, w tym podlegających ustawie Prawo zamówień publicznych ogłaszanych na podstawie harmonogramu wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiotowe usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz dokumentami programowymi regulującymi zasady funkcjonowania Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Termin składania ofert: do 24 stycznia 2018 r.

 

Wyboru wykonawcy dokonano zgodnie z procedurą konkurencyjności, o której mowa w pkt. 6.5.2 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.

 

1.    Informacja na temat sposobu upublicznienia zaproszenia do składania ofert

Zaproszenia do składania ofert upubliczniono dnia 10 stycznia 2018 r. poprzez:

a)  Zamieszczenie zaproszenia na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl

b)  zamieszczenie zaproszenia na stronie internetowej Zamawiającego www.at.edu.pl oraz w biuletynie informacji publicznej Zamawiającego (https://atwarszawa.bip.gov.pl).

2.       Wykaz ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na Zaproszenie do składania ofert

W odpowiedzi na upublicznione zaproszenie, otrzymano oferty realizacji usługi od następujących Wykonawców:

a)       Kancelaria Radcy Prawnego Irena Skubiszak - Kalinowska, ul. Narbutta 40/12, 02-541 Warszawa, na kwotę brutto: 159.900,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset  00/100 zł). Data wpływu oferty: 24 stycznia 2018 r.;

b)       Konsorcjum w składzie:

Lider: Agata Hryc – Ląd, ul. Antoniego Kocjana 1B m.13, 01-473 Warszawa

Partner: Agata Smerd, ul. Korkowa 137c/92, 04-549 Warszawa

 na kwotę brutto: 33.500,00 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące pięćset 00/100 zł).

Data wpływu oferty: 24 stycznia 2018 r.

c)       Witas-Chłopek Kancelaria Radców Prawnych Sp. P., ul. Józefitów 3, 30-039 Kraków

na kwotę brutto: 73.800,00 (słownie: siedemdziesiąt trzy tysiące osiemset 00/100 zł).

Data wpływu oferty: 24 stycznia 2018 r.

Przedmiotowi Wykonawcy nie są podmiotami powiązanymi z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

3.       Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu

Kryteria formalne

Wykonawca

 

Konsorcjum w składzie Agata Hryc-Ląd oraz Agata Smerd

Kancelaria Radcy Prawnego Irena Skubiszak - Kalinowska

Witas-Chłopek Kancelaria Radców Prawnych Spółka Partnerska

Kryterium „Wiedza i doświadczenie”

Spełnia

Spełnia

Nie spełnia

Kryterium „Osoby zdolne do wykonania zmówienia”

Spełnia

Spełnia

Spełnia

Spełnienie kryteriów formalnych (tak/nie)

Tak

Tak

Nie

 

Kryteria formalne udziału w postępowaniu spełniają następujący Wykonawcy:

a)       Kancelaria Radcy Prawnego Irena Skubiszak - Kalinowska, ul. Narbutta 40/12, 02-541 Warszawa,

b)         Konsorcjum w składzie:

Lider: Agata Hryc – Ląd, ul. Antoniego Kocjana 1B m.13, 01-473 Warszawa

Partner: Agata Smerd, ul. Korkowa 137c/92, 04-549 Warszawa

 

Dnia 25 stycznia 2018 r., działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawyz dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), Zamawiający wezwał Wykonawcę - Konsorcjum w składzie Agata Hryc-Ląd oraz Agata Smerd do uzupełnienia dokumentów mających na celu wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu w terminie
do 31 stycznia 2018 r. W dniu 29 stycznia 2018 r., Wykonawca złożył wymagane uzupełnienie
w postaci dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie usługi kompleksowego doradztwa przy przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Wdrożenie e-zdrowia w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sulejówku”  wystawionego przez podmiot, dla którego Wykonawca zrealizował przedmiotowe zamówienie.

 

Wykonawca Witas-Chłopek Kancelaria Radców Prawnych Sp. P., ul. Józefitów 3, 30-039 Kraków nie spełnia wymogów formalnych udziału w postępowaniu z uwagi na brak wykazania się posiadaniem doświadczenia w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia upływu terminu składania ofert świadczeniem doradztwa na rzecz dwóch różnych jednostek sektora finansów publicznych w zakresie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, ze zm.).

 

 

4.       Informacja o kryteriach oceny oferty wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz opisem sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty

 

 

1)  Cena (C)                                                                                                                           60%

2)  Dostępność kluczowego personelu (osoby posiadającej co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz posiadającej doświadczenie
w zakresie realizacji co najmniej jednego postępowania o wartości powyżej kwot z art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, o której mowa w ust. 2 pkt 2) niniejszego Zaproszenia
do składania ofert) (D)                                                                                                  20%

3) Czas udzielania odpowiedzi na pytania Zamawiającego, konsultacji oraz opinii (E)       20%

 

Ad 1) Cena (C)

Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, inne proporcjonalnie mniej wg wzoru:

 

 

 

                                                           najniższa cena brutto

                                   (C)    =     -------------------------------------------------     x 100 pkt

                                                           cena brutto badanej oferty

 

Ad 2) Dostępność kluczowego personelu  (D)  

W ramach przedmiotowego kryterium przyznaje się punkty w skali od 50 do 100 w następujący sposób:

- oferta, w której Wykonawca zadeklarował stałą obecność w siedzibie Zamawiającego osoby bezpośrednio odpowiedzialnej za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy, będącej uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy, co najmniej trzynaście razy w miesiącu w dniach
i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, w wymiarze czasu określonym przez Zamawiającego otrzymuje 100 punktów,

- oferta, w której Wykonawca zadeklarował stałą obecność w siedzibie Zamawiającego osoby bezpośrednio odpowiedzialnej za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy, będącej uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy, co najmniej dziesięć razy w miesiącu w dniach
i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, w wymiarze czasu określonym przez Zamawiającego otrzymuje 50 punktów.

 

 

Ad 3) Czas udzielania odpowiedzi na pytania Zamawiającego, konsultacji oraz opinii (E)

W ramach przedmiotowego kryterium przyznaje się punkty w skali od 50 do 100 w następujący sposób:

- oferta, w której Wykonawca zadeklarował, iż odpowiedzi na pytania Zamawiającego, konsultacji oraz opinii będzie udzielał w terminie nie dłuższym, niż dwa dni robocze otrzymuje 100 punktów,

- oferta, w której Wykonawca zadeklarował, iż odpowiedzi na pytania Zamawiającego, konsultacji oraz opinii będzie udzielał w terminie nie dłuższym, niż trzy dni robocze otrzymuje 50 punktów.

 

Całkowita liczba punktów P, jaką może otrzymać Wykonawca wyniesie:

 

P  = C x 60%  +  D x 20%  +E x 20%

 

5.       Informacja na temat oceny ofert

Nazwa kryterium

Wykonawca

 

Konsorcjum w składzie Agata Hryc-Ląd oraz Agata Smerd

Kancelaria Radcy Prawnego Irena Skubiszak - Kalinowska

Cena

60

13

Dostępność kluczowego personelu

20

20

Czas udzielania odpowiedzi na pytania Zamawiającego, konsultacji oraz opinii

20

20

Liczba uzyskanych punktów

100

53

6.       Wskazanie wybranej oferty wraz z uzasadnieniem wyboru

Wybrana została oferta złożona przez Konsorcjum w składzie Agata Hryc-Ląd oraz Agata Smerd z uwagi na fakt otrzymania najwyższej liczby punktów w procesie oceny ofert.

 

7.       Informacja o spełnieniu warunku, o którym mowa w rozdz. 6.5.2 pkt 2) lit. a) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu, w tym podmiot, którego oferta została wybrana, nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

 

 

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..